SEOPOLY®

SEO methodologie voor opleidingen en teambuildings

seopoly®-strategische-seo-bordspel

Wat is SEOPOLY®

SEOPOLY® werd in 2017 ontwikkeld door Jef Van Gool. Oorspronkelijk ontwikkeld als een een visuele manier duidelijk te maken dat SEO een methodologische aanpak vereist.

We plaatsten een vraag op Twitter om kanskaarten te vullen met leuke SEO-weetjes en moesten er toen echt wel een spel van maken.

We ontvingen geweldige input vanuit de SEO community van onder andere bekende SEO’ers zoals Arnout Hellemans, Aleyda Solis, Bill Slawsky en Larry Kim. 

en momenteel zijn we volop aan het bekijken hoe we dit verder kunnen ontwikkelen.

Voorlopig kan je SEOPOLY® enkel spelen bij en met Sherlock SEO Agency. Het is niet te koop. Stuur ons gerust een mailtje of volg ons op sociale media indien je SEOPOLY® wil kopen als gezelschapsspel!

SEOPOLY® strategische sessies

SEOPOLY® wordt telkens ingezet als strategische sessie bij de opstart van een nieuw project. We bespreken al je online marketing facetten aan de hand van het spelbord en leren je niveau kennen waarop je speelt.

Na deze strategische sessie en een uitgebreide audit ontvang je van ons een plan van aanpak om je SEO campagne op te starten. 

Uniek, net zoals jouw organisatie!

 

SEOPOLY

SEOPOLY® Teambuildings

Ben je als Agency wel eens toe aan iets nieuws? Speel SEOPOLY® als teambuilding en koppel het nuttige aan het aangename. 

Het ideale geeky tijdverdrijf waarbij je gegarandeerd bijleert en heel wat hilarische momenten beleeft.

We speelden al SEOPOLY met de groten der SEO-aarde zoals Martin Splitt, Judith Lewis, Jason Barnard, Jan-Willem Bobbink, Arnout Hellemans, Irish Wonder en JP Sherman. 

Ben jij de volgende?

Kunnen wij jou helpen?
We zoeken het samen uit

Laat ons weten met welke SEO mysteries jij zit. Dan lossen wij ze op!

Waar kunnen we je mee helpen? (verplicht)