Online Marketing

Haal de beste online marketing experten in huis!

Online marketing van A tot Z

Zoekmachineoptimalisatie

SEO (Search Engine Optimization) helpt je om bezoekers naar je website te halen vanuit zoekmachines zoals Google en Bing. Elke dag komen er duizenden websites online en de plaatsen op de eerste pagina van de zoekmachines zijn beperkt. Een doordachte SEO strategie is cruciaal om de concurrentie één of meerdere stappen voor te blijven. Laat de SEO optimalisatie over aan de Sherlock SEO specialisten, wij gaan voor de maximale visibiliteit. 

Bij Sherlock SEO zijn we gepassioneerd door zoekmachineoptimalisatie en onze experten zetten SEO op verschillende manieren in. Wat verlang jij van SEO?

 
 
seo-pyramid
Off-page SEO20%
On-page SEO35%
Technical SEO45%
Saniswitch

Saniswitch

De resultaten #1 in de zoekmachine 1e jaar: €300.000 omzet via Google.be 2e jaar: €600.000 omzet via Google.be

Lederland

Lederland

De resultaten • +30% organisch verkeer • SEO Waarde • Meerdere concurrentiële zoekwoorden op #1 • Zoektermen met hoge CPC’s • Zoektermen met de juiste intentie • Zoektermen met hoge volumes

Style at Home

Style at Home

De resultaten organic trafic 228% van 2,2K naar +5K/jaar -12% bounce

Website Audit​

Via een SEO audit op maat maakt ons team van SEO-detectives eerst een grondige analyse. Aan de hand van een uitgebreide vragenlijst en overleg bepalen we welke audit het best aansluit bij de noden van jouw bedrijf.

Onze SEO inspecteurs nemen in uitgebreide analyses eerst alle data onder de loep. Ook – en vooral – de onderdelen die niet door software kunnen worden beoordeeld.

Vanuit de analyses werken we oplossingen uit om structureel jouw online raadsels op te lossen en je doelstellingen waar te maken. SEO is niet in het wilde weg je website vullen met teksten of goedkope backlinks kopen en zo hopen op resultaat. SEO is een doordacht proces op basis van data en een efficiënt plan. En alles start dus met een goede SEO Audit.

SEO Strategie

Na een SEO audit wordt een SEO strategie opgemaakt. Je kent nu zowel de zwakke en sterke kanten van jezelf als van je concurrenten. Strategische SEO is de saus tussen SEO en digitale marketing (Social, content, development, customer-succes, etc), in je SEO-strategie wordt duidelijk omschreven hoe SEO je digitale marketing verder zal ondersteunen.

Het uitrollen van je SEO campagne kan maanden, en zelfs jaren duren. Een document om op terug te vallen is dus onontbeerlijk. Dit betekent niet dat we star moeten vasthouden aan een beslissing want SEO is zeer dynamisch

Technische SEO

Je website is een marketingtool van onschatbare waarde op voorwaarde dat je er de nodige aandacht aan spendeert. Vaak hebben bedrijven kennis noch tijd om zich te specialiseren in SEO, laat staan technische SEO.

Voor elke website is het van onontbeerlijk belang dat zowel een bezoeker als zoekmachine je website optimaal kan bekijken, interpreteren en waarderen.

Technische SEO is de basis van SEO en start bij de informatie architectuur. De technische kant van het verhaal  is dus niet weg te denken uit je succesvolle digitale marketing strategie.

Linkbuilding​

Linkbuilding, ook wel off-page SEO genoemd, is de SEO die je niet zelf beheert op je eigen website. Je kan linkbuilding ook omschrijven als organische promotie. Linkbuilding is een zeer effectieve manier om beter gevonden te worden en zo meer bezoekers naar je website te genereren.

Wil je hoog ranken in zoekmachines dan is linkbuilding essentieel. Vooral de kwaliteit van de link is belangrijk. 

Wanneer linkbuilding niet goed wordt toegepast en je bijvoorbeeld betaalt voor links van minderwaardige kwaliteit zal de zoekmachine je “straffen” (penalty). In plaats van  boven in Google te verschijnen wordt je zonder pardon verwijderd uit de zoekresultaten.  Onze SEO-inspecteurs helpen je graag de mysteries rond linkbuilding te ontrafelen. 

Lokale SEO

Lokale bedrijven moeten het hebben van klanten uit de buurt. Met de komst van het internet zien vele kleine ondernemingen het niet meer zitten om tegen de grote giganten op te boksen op het internet.

Ervaart u dit ook zo? Dit hoeft geen probleem te zijn, want er is een oplossing, namelijk lokale SEO. Zo zorgen we ervoor dat je als lokale dienstverlener beter lokaal gevonden wordt. Als vrije beroeper bijvoorbeeld haal je zo meer klanten naar je praktijk.

Hoe? Sherlock helpt je bij de lancering van een vindbare website, optimaliseert je online aanwezigheid op lokaal niveau via verschillende kanalen en werkt aan een de juiste uitstraling om meer ideale klanten voor jouw bedrijf te laten kiezen.

google-partner

Online Adverteren

Online-Advertising

Als je online gaat adverteren wil je dan direct een actie uitlokken bij je ideale klant? Of bouw je liever een relatie op lange termijn? Of ligt voor jou succes ergens in het midden en kies je voor een gedifferentieerde aanpak met een sales funnel die het volledige aankoopproces beslaat?

Bij Sherlock houden we erg van de gedifferentieerde aanpak met een combinatie van display advertenties op verschillende kanalen en direct response tekstadvertenties. Deze tactiek combineren we met intelligente remarketing campagnes om het maximum aan conversies binnen te halen.

Google Tekstadvertenties

Adverteer jij al in de zoekmachine? Lees de Sherlock referenties en case studies van succesvolle online marketing campagnes en ontdek wat Sherlock kan betekenen voor organisaties zoals die van jou.

Google is de grootste zoekmotor van de Benelux en wordt door 95% van de zoekopdrachten gebruikt. Maar wist je dat er ook heel wat andere zoekmotoren bestaan? Bing bijvoorbeeld heeft een veel kleiner aandeel maar ook daar zit een groep mensen die heel interessant voor jou kunnen zijn. Op Bing vinden we vaak een net iets oudere doelgroep die heel goed converteert. Wanneer jouw (beoogde) doelgroep in een zoekmotor naar je producten, diensten of bedrijf op zoek gaat zorgen advertenties  in de zoekmotor er voor dat je direct wordt gevonden.

Betaal jij nog voor papieren oplage of voor TV waar iedereen de reclame wegzapt? Het unieke aan zoekmachine advertenties is dat je enkel betaalt wanneer iemand klikt op jouw advertenties en zo je website bezoekt of je bedrijf belt

Display advertenties

Display advertenties of banners worden weergegeven via het Google netwerk op websites, op YouTube en zelfs in apps.  Deze banners zijn te zien op elk apparaat, van desktop tot mobiel en van smart TV tot gameconsole. Jouw advertentie kan dus overal worden vertoond waar de doelgroep zich bevindt.

De bekendste variant van Display Ads zijn de Google Display advertenties. In het Google Display netwerk alleen al zitten meer dan twee miljoen websites, meer dan 650.000 apps en is het mogelijk om op de website en apps van YouTube te adverteren.

Google-Display-Network-voorbeeld

Naast dit gigantisch Google netwerk kunnen we ook gericht advertenties plaatsen op andere Display netwerken. Zo maken we gebruik van andere websites waardoor de advertentie ook in landelijke kranten kan verschijnen.

Afhankelijk van gewenste locatie en interessegroepen plaatst Sherlock je advertenties op alle netwerken die relevant zijn voor je campagne zijn. Wil je weten welke netwerken en welke type advertenties het beste bij jouw doelstellingen passen?

Videoadvertenties

De tijd dat iedereen enkel lineair tv kijkt is al lang voorbij. Wil u de aandacht vangen dan moet u ook online aanwezig zijn op YouTube, online video’s en andere online videokanalen waar men ook tv programma’s en video’s bekijkt.

Videoadvertenties worden vertoond op desktops, laptops, mobiele apparaten, gameconsoles en smart-tv’s. Allemaal impactvolle platformen om jouw videoboodschap aan jouw doelgroep te laten zien.

Met videoadvertenties kun je potentiële klanten bereiken en hen aansporen om actie te ondernemen om je product, dienst of bedrijf onder de aandacht te brengen en bekend te maken.

Youtube-advertentie-mobiel-voorbeeld
Adverteren op Facebook en Instagram

Adverteren op Facebook en Instagram

Bereik huidige of toekomstige klanten en fans. Meer dan twee miljard mensen wereldwijd gebruiken Facebook elke dag. Wie je ook wil bereiken, je vindt ze op Facebook!

Facebook advertenties verschijnen op verschillende plaatsen en op verschillende apparaten. Toon je advertenties in de nieuwsfeed of in de rechterkolom, op Instagram, Messenger en op het Facebook Audience netwerk.

LinkedIn advertenties

Is jouw product, dienst of bedrijf gericht op andere bedrijven? Dan kan je niet rond LinkedIn. LinkedIn is ‘s werelds grootste professionele netwerk.  Jouw ideale klanten bevinden zich dus gegarandeerd op LinkedIn.

LinkedIn heeft 560 miljoen actieve professionals wereldwijd. Bereik je doelgroep via hun functie, hun werkgever, industrie of één van de vele andere targetingmethodes.

Wil je meer B2B aankopen? Wens je je merkbekendheid te vergroten of wil je meer registraties voor een evenement? 

Google Shopping advertenties

Verkoop jij online producten? Dan moet je zeker gebruik maken van de kracht van Shopping advertenties via Google Shopping.

Via Google Shopping advertenties kunnen bedrijven meteen hun producten tonen aan potentiële klanten. Gebruikers kunnen meteen prijzen en productinformatie vergelijken zonder dat zij hiervoor websites hoeven te bezoeken. Als adverteerder betaal je pas wanneer iemand doorklikt naar je webshop. Op dat moment is er dus al een heel sterke koopintentie.

Gebruik Shopping Ads om je producten aan potentiële klanten tonen en de drempel naar aankoop te verlagen.

Google-shopping-logo

Retargeting

Retargeting (ook wel remarketing genoemd) is een vorm van gerichte online reclame waarbij advertenties worden getoond aan mensen op basis van hun eerdere (online) interacties met het bedrijf.

Deze advertenties werken door middel van tags, pixels of cookies die geplaatst worden bij het bezoeken van jouw website , sociale mediakanaal, video of applicatie. Hierdoor kunnen gebruikers gevonden worden over het gehele internet via zoekadvertenties, Display advertenties en video advertenties.

Retargeting is de beste manier om app gebruikers, videokijkers, website- en social mediabezoekers opnieuw te bereiken met gerichte boodschappen, acties of specifieke producten (die de gebruiker al dan niet heeft bekeken).

Welke manier past het beste bij jou? 

remarketing-explained

App installatie & in-app-conversies

Heb je een mobiele app en wil je meer downloads? Wil je juist dat je app vaker geopend wordt of dat gebruikers naar een specifiek onderdeel van de app gaan? Dan is een app installatie campagne de juiste oplossing.

Door middel van verschillende targeting mogelijkheden kunnen we advertenties aan nieuwe mensen tonen, maar ook aan een doelgroep die de app al geïnstalleerd heeft. We kunnen zelfs gebruikers targeten die onlangs een nieuwe telefoon hebben aangeschaft. Er zijn zo veel mogelijkheden. Ontdek welke het beste bij jouw app past.

Kunnen wij jou helpen?
We zoeken het samen uit

Laat ons weten met welke advertising mysteries jij zit.

Dan lossen wij ze op!

Naam (verplicht)
Email (verplicht)
Website (verplicht)
Waar kunnen we je mee helpen? (verplicht)
Bericht

5 TIPS

Ontvang 5 persoonlijke tips om uw website te optimaliseren. Sta jij binnenkort boven in Google?
Tips

BLOG

Hoe Google, Sherlock SEO agency onder de loop nam!
Review

DASHBOARD

Dashboard audit

5 GRATIS tips ontvangen?

Laat je website reviewen door onze SEO experts!